В Запоріжжі створили чат-бот для скарг на укриття

Зображення завантажується

В Запоріжжі громадськість, Запорізький центр розслідувань та ГО “Хочу вчитись”, створили чат-бот, який допоможе мешканцям міста поскаржитися на незадовільний стан укриттів

Чат-бот “Укриття Запоріжжя ЗЦР” створений в рамках проєкту “Антикорупційне ТрО”. Його функція – залучити громаду міста до активної участі в перевірці укриттів та полегшити процес скарг на незадовільні умови у сховках. 

Як це працює

1) Підписатися на чат-бот за посиланням у Телеграм https://t.me/UkryttyaZaporizhzhia_bot?start=ZGw6MTU2MDQ1 або у Вайбері https://direct.smartsender.com/redirect?continue=viber%3A%2F%2Fpa%3Fcontext%3DZGw6MTU2MDQ1%26chatURI%3Dukruttyazp

2) Натиснути кнопку “START”

3) Натиснути кнопку “ПОДІЛИТИСЬ МОБІЛЬНИМ НОМЕРОМ” для реєстрації і підтвердження акаунту

4) Обрати, на що саме в укритті ви хочете поскаржитися: 

  1. Немає доступу до укриття, зачинено під час повітряної тривоги  
  2. Доступ до укриття обмежують працівники навчального закладу та/або виганяють з укриття вночі одразу після відбою тривоги
  3. Укриття використовують не за призначенням  
  4. Укриття є на інтерактивній карті чи є вказівна табличка, але самого укриття за адресою немає
  5. Укриття знаходиться в аварійному стані
  6. Укриття захаращено сміттям
  7. В укритті неможливо перебувати через наявних тарганів/щурів/смороду/тощо 
  8. Відсутнє світло чи/або вентиляція 
  9. Відсутній запасний вихід 
  10. Відсутні системи пожежогасіння
  11. Відсутній запас води 
  12. Відсутні місця для сидіння  
  13. Відсутні виносні баки для нечистот 
  14. Відсутні засоби надання медичної допомоги

5) Обрати ще недоліки або натиснути кнопку “ДАЛІ”

6) Далі бот запропонує обрані недоліки скопіювати і вставити в бланк, який треба надіслати на електронну адресу відділу по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету міської ради: zvern@zp.gov.ua

Також скаргу можна роздрукувати і надіслати на адресу: 69105, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 206 або принести особисто в міськвиконком за вищезазначеною адресою, каб. 107,  1-й поверх.

Заява буде зареєстрована та передана на розгляд посадовим особам виконкому міської ради.


Інформацію про заяву — чи надійшов лист, його реєстраційний номер, кому спрямовано для розгляду — можна отримати за телефонами:

224-19-33 (для мешканців Вознесенівського, Дніпровського, Олександрівського та Хортицького районів);

224-69-77 (для мешканців Шевченківського району);

224-69-79 (для мешканців Заводського та Комунарського районів).

7) Далі бот запропонує вам погодитися з умовами політики конфіденційності і дозволити обробляти ваші персональні дані на законних засадах відповідно до умов, зазначених нижче, а також повідомлений про обробку персональних даних, відповідно до ст. 12 Закону України «Про захист персональних даних»”, та натиснути кнопку “ПОГОДЖУЮСЯ”

8) Якщо у вас є якісь скарги або пропозиції, то бот запропонує заповнити форму зворотнього зв’язку.

Ботом, з моменту запуску, скористалися вже понад дві сотні людей. 

Тож, якщо ви ходите в укриття під час повітряної тривоги, та не задоволені його станом, команда ЗЦР та “Хочу вчитися” запрошує доєднатися до користувачів чат-ботом. Чим більше скарг, тим більша вірогідність, що укриття скоріше приведуть до ладу.

Обговорення

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі