У Запоріжжі клінічна лікарня витратила понад мільйон на рекламу

Зображення завантажується

З жовтня 2022 по лютий 2023 року, комунальні підприємства і департаменти замовили реклами у соцмережах та Google на 1,4 мільйона гривень. Левова частка цих грошей – понад мільйон – піде на просування Запорізької обласної клінічні лікарні. “Запорізький центр розслідувань” дослідив хто, за скільки й у кого замовляв рекламу і розповідає про це далі

Мільйон на залучення пацієнтів у лікарню 

Запорізька обласна клінічна лікарня замовила рекламу у соцмережах та Google на понад мільйон гривень. Замовник вказує, що реклама потрібна для висвітлення діяльності її підрозділів та залучення пацієнтів на лікування.

Так, на розміщення і просування у Facebook та Instagram виділили 622 тисяч гривень. Замовник оголосив відкриті торги з особливостями, тобто прийти могли всі охочі, однак був лише один учасник. 


Серед головних запитів від замовника просування 12 рекламних кампаній не менше ніж на 40 тисяч гривень кожна, або 480 тисяч грн за всі. Отже, основана частина грошей піде на просування, а залишок на оплату роботи самого підприємця. Також серед умов зазначили, що виконавець самостійно поповнює аккаунт у соцмережах. Роботи повинні бути виконані до грудня 2023-го, без привʼязки до місяців. 

Також лікарня вирішила просувати й сайт. Ще 413 тисяч грн комунальне підприємство виділило на розміщення реклами в системі Google та Youtube. Замовник провів відкриті торги з особливостями. У цей раз подалося два учасники з однаковими за вартістю пропозиціями. Проте замовник обрав того ж підприємця. Вибір обґрунтували тим, що підприємець першим надав економічно вигідну пропозицію. 

За цей кошт планують залучити авдиторію на сайт, а саме 3 500 користувачів з Google та 6 000 користувачів з Youtube на місяць. Окрім того, покази роликів до грудня 2023-го мають становити 600 тисяч переглядів на всіх відеороликах. На це піде 290 тисяч грн, залишок грошей на роботу спеціаліста.

Отже, обидва замовлення отримав підприємець Андрій Веретьонкін. Він зареєструвався влітку 2022-го року, вказавши основним видом діяльності будівельно-монтажні роботи. Нещодавно чоловік з таким же ПІБ шукав роботу менеджера з продажу на сайті Work.ua.

За інформацією BI Prozorro з грудня по лютий лікарня замовила послуг у цього підприємця на 1,4 мільйона гривень. Окрім реклами це були послуги з виготовлення презентацій, передачі повідомлень у Viber, технічної підтримки тощо. Водночас наразі розглядають і рішення щодо переможця по іншому тендеру на 600 тисяч гривень. За ці гроші планують створити та розмістити білборди у Запоріжжі. Ймовірно, це замовлення передадуть також Андрію Веретьонкіну. Його кандидатура наразі в процесі розгляду. 

Хто ще купував рекламу? 

За досліджуваний нами період про рекламу прозвітували й Департамент культури та інформаційної політики ЗОДА та КЗ “Центр дозвілля “Перлина Хортиці”.

Так, Департамент замовив дві рекламних компанії на 198 тисяч гривень. Перша рекламна компанія пройшла в грудні 2022-го, а друга планується в період з лютого по грудень 2023 року.

Обидва замовлення віддали підприємцю Олегу Білому з Бердянська. Чоловік займається рекламними послугами, як ФОП, а також є одним з бенефіціарів фірми  “Фіолетовий слон”, що зокрема виконує рекламні послуги.   

Комунальний заклад “Центр дозвілля “Перлина Хортиці” прозвітував щодо просування на 176 тисяч грн. Більшу частину цих грошей виділили на рекламу культурного заходу “Покрова на Хортиці 2022р”. Наприклад, 49 тисяч грн на послуги радіостанції, ще 49 тисяч грн на просування публікацій. Таку ж суму витратили на рекламу в Instagram та Facebook. Також нещодавно КЗ замовили й просування програми на міському телеканалі “МТМ” на 29 тисяч грн. 

“Перлина Хортиці” замовляв послуги з просування публікацій у підприємиці Тетяни Петрунь. Раніше, жінка неодноразово отримувала замовлення щодо дизайну, друку, послуг з організації заходів, вироблення кіноплівки тощо. За інформацією майданчика BI Prozorro загальна сума замовлень у Тетяни Петрунь становить 834 тисяч гривень в період з червня 2022 по лютий 2023-го. 

Послуги щодо просування аудіоролику замовили у підприємця Демида Нестеренко. Раніше, комунальний заклад також замовляв у підприємця послуги на 348 тисяч грн за жовтень-грудень 2022.  

Матеріал підготовлено за підтримки USAID / UK aid проєкту TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах 

Читайте: Бухгалтерка міськлікарні підтримувала дії РФ – суд

Обговорення

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі