Скандальна реконструкція трамвайної колії на Зеленому Яру: підозрювану оголосили в розшук через рік після її виїзду за кордон

Поки директорка фірми-підрядника «Будреконструкція» перебуває у міжнародному розшуку, суд обирає їй запобіжний захід в Україні. Відповідне рішення опубліковане в судовому реєстрі
Вже три роки міська влада з’ясовує, що можна зробити із розібраним трамвайним маршрутом, який раніше з’єднував металургійні заводи з Шевченківським районом. За ремонт відповідала фірма «Будреконструкція». З договірної суми у 122 мільйони їй встигли сплатити 42 мільйони гривень.
Слідство тривало ще з початку 2022 року. Але лише у вересні 2024-го директорку «Будреконструкції» Ольгу Халіцьку офіційно викликали до прокуратури для вручення підозри. І тільки тут слідчі з’ясували, що ще за рік до цього, у липні 2023-го, підприємиця виїхала за кордон через Раву Руську. І не повернулася.
Керівницю оголосили в міжнародний розшук, але досі не знайшли.
Директорку фірми підозрюють у тому, що вона залучила до демонтажу трамвайної колії техніку і працівників «Запоріжелектротрансу». Але при цьому не уклала з ними договір субпідряду, як того вимагає закон. Таким чином, комунальне підприємство «за спасибі» виконало робіт майже на мільйон гривень. Сама ж фірма виявилася «пустишкою»: на реконструкцію у неї не було ані техніки, ані людей.
За цей же епізод зараз перебувають під слідством вже колишній директор КП «Запоріжелектротранс» Юрій Папач і його заступники.
Що ще нібито зробила фірма за сплачені їй 42 мільйони, вже не можна встановити, адже акти виконаних робіт вилучені слідством.
Обговорення