Запорізька мерія порахувала, скільки коштує робота її апарату

Зображення завантажується
Колаж Юлії Савчук

В апараті Запорізької міськради та виконкому працює 132 людини. На їхні зарплати, комуналку та інші витати у 2025 році передбачено 66,2 млн грн. Це стало відомо з паспорта відповідної бюджетної програми, який оприлюднила влада

За ці гроші апарат має забезпечити проведення сесій міськради, роботу виконкому, підготовку проєктів рішень і розгляд звернень громадян. За розрахунками влади, за рік до мерії має надійти близько 37 тисяч скарг, листів, звернень і запитів від запоріжців – в середньому по 279 на одного співробітника. 

Підтримайте нас: підпишіться на щомісячний донат!

Крім безпосередньо зарплаті, у мерії порахували, скільки коштує комуналка та енергоносії на одного “апаратника”. Їх вартість склала близько 25 тис. грн на рік. Ще по 20 тис. грн виділяють на забезпечення одного співробітника засобами для роботи. 78 тисяч гривень іде в “інші видатки” однієї штатної одиниці.

Ми порахував, скільки отримують секретарка міськради та заступники міського голови – і скільки після цього залишається на решту чиновників. Зауважимо, що дані є оціночними.

Із загальної суми витрат близько 9% – майже 6 млн грн – іде на зарплати керівництва міста

Скільки отримали секретарка Запорізької міської ради та заступники міського голови у 2024 році:

  • Регіна Харченко – 706 986 грн (62,9 тис. грн/міс, квітень-грудень)
  • Андрій П’ятницький – 954 875 грн (63,7 тис. грн/міс)
  • Олександр Голтвенко – 873 823 грн (58,3 тис. грн/міс)
  • Віктор Гординський – 860 178 грн (57,3 тис. грн/міс)
  • Роман Таран – 859 524 грн (57,3 тис. грн/міс)
  • Елла Слепян – 772 635 грн (51,5 тис. грн/міс)
  • Сергій Білов – 664 149 грн (44,3 тис. грн/міс)
  • Андрій Бугар (жовтень – грудень) – 295 348 грн (78,7 тис. грн/міс у IV кв., дані «Локатор.Медіа»)

Решта 124 працівники апарату міськради і виконкому отримують у середньому близько 32,4 тис. грн на місяць після оподаткування

Комунікації, юристи й архів: скільки це коштує окремо

Окремі бюджетні паспорти мають три підрозділи міської влади – управління внутрішньої політики, яке відповідає за взаємодію з громадою та медіа; департамент правового забезпечення, який аналізує проєкти рішень та представляє владу у суді, а також архівне управління.

Управління внутрішньої політики, преси та інформації: 18 штатних одиниць; середня зарплата – 32 тис. грн/міс (8,63 млн грн на рік).

Департамент правового забезпечення: 50 штатних одиниць; середня зарплата – 35,8 тис. грн/міс (26,89 млн грн на рік).Архівне управління: 13 штатних одиниць; середня зарплата – 33,1 тис. грн/міс (6,45 млн грн на рік).

Анна Бартощук

Сподобався текст? Підтримайте команду ЗЦР!
Зробіть 
донат
Або скористайтеся карткою

5169330531391628

Призначення: «Благодійна допомога»
Дякуємо за підтримку!

Обговорення

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі