Запорізька комунальна лікарня вперше замовила навчання клієнтоорієнтованості у приватної тренерки

Зображення завантажується
Колаж Юлії Савчук

25 співробітників міської лікарні №7 пройдуть дводенний тренінг «Клієнтський сервіс». Навчає київська тренерка зі спеціалізацією на клієнтському досвіді у галузі медицини. Закупівлю оформили без конкурсу

За інформацією з порталу Prozorro, ціна навчання одного співробітника лікарні складатиме 2 500 грн. Таким чином, загальна вартість тренінгу – 62 500 грн. Як вказано у договорі, тренінг проходитиме онлайн. 

Ви можете підтримати нашу роботу і підписатися на щомісячний донат!

Дводенний курс без конкурсу замовили у київської тренерки Оксани Томащук. Виходячи з інформації на її сайті, вона більше десяти років вивчає клієнтські процеси у медичних закладах. У переліку клієнтів, які замовляли тренінги – мережа «Синево», низка стоматологічних, репродуктивних та інших клінік. 

Судячи з інформації про тренінги на сайті, працівники сьомої лікарні мають засвоїти основи емоційного інтелекту, стресостійкості, управління конфліктами, покращити тональність і стиль спілкування з клієнтами, навчитися активному слуханню тощо.

За даними аналітичної системи YouControl, ФОП Оксана Томащук зареєстрована трохи менше 2 років тому. Угода із запорізькою лікарнею №7 є першим випадком участі тренерки у державних закупівлях. 

Зазначимо, що для спеціалістів у сфері психології в Україні характерно працювати без офіційної реєстрації. Таким чином, відносно нещодавня дата створення ФОП не означає відсутності у тренерки фактичного досвіду.

Сподобався текст? Підтримайте команду ЗЦР!
Зробіть 
донат
Або скористайтеся карткою

5169330531391628

Призначення: «Благодійна допомога»
Дякуємо за підтримку!

Обговорення

Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі